Musikk fordypning

Musikk fordypning fra 8. trinn

Trenger du litt ekstra utfordringer?
Vil du spille med andre på samme nivå?
Ønsker du å dykke enda litt dypere ned i musikkens store hav?
- Da er musikk fordypning faget for deg.

I Musikk fordypning skal vi fokusere på samspill, rytmikk, gehør og formidling.
Vi skal jobbe med låter og kanskje lage egen musikk?  Reportoaret blir til i samarbeid mellom elever og lærer basert på interesser og sammensetningen i gruppa.

Lars Tormod er lærer i musikk fordypning. Han har lang erfaring både som pedagog og musiker og gleder seg til å gi elevene noe å bryne seg på. Si ifra til læreren din at du vil begynne på musikk fordypning til høsten. Lars Tormod lover at det kommer til å bli gøy!

Gruppa kan brukes i kulturskolens egne forestillinger og i ulike interne og eksterne arrangementer.

Det forventes at eleven har et godt teknisk nivå på sitt instrument, har evnen til å spille selvstendig og har gode øvingsrutiner. For å bli del av gruppa må man må gå på et annet musikktilbud i kulturskolen og få godkjenning av lærer.

Tilbudet er gratis, så ikke nøl, meld deg på i dag!

• Lars Tormod Jenset

Velg ønsket tilbud og trykk påmelding: