Lærere

Emilie Bjørnstad

Emilie Bjørnstad er en sanger, sangpedagog og låtskriver opprinnelig fra Molde, bosatt i Oslo. Som pedagog og utøver er hun lidenskapelig opptatt av instrumentet sang og av sangglede, og jobber for å legge til rette for at sang og musikk både kan løfte frem individer og skape fellesskap. Hun har stort hjerte og engasjement for sine elever.

Emilie er utdannet ved Universitetet i Agder og Norges Musikkhøgskole og arbeider i kulturskole og med barnekor. I tillegg jobber hun som utøvende musiker og låtskriver i egne og andres prosjekter, blant andre bandprosjektene Shan og Gabba. Hun deltok i sesong 8 av TV-programmet The Voice og vant Spellemannsprisen 2022 i tradisjonsmusikk med Gabba. Hun har også turnert med flere artister og band, som vokalist og korist.

Emilie brenner for å være med å skape gode og trygge miljøer hvor man kan utfolde seg og bli løftet frem både som musiker og menneske!

Kontakt:

Email: emilie.bjornstad@ahk.no